Monday, November 29, 2010

Segurtasun kopiak.

Segurtasun kopiak egitea oso garrantzitsua da, ordenagailuan ditugun lan, argazki etab ezabatu daitezke eta. Hona hemen nik nola egingo nukeen nire segurtasun kopia:

- Maiztasuna: zenbatero egingo duzu? Zehaztu noiz egin kopia osoa, inkrementala edo diferentziala.
  • Hilabetean behin. Lehenengo aldiz osoa egin behar da baina handik aurrera nik inkrementala egingo nuke, nahiz eta hiru hilabetean behin nik osoa egingo nukeen.
- Euskarria: non egingo dituzu segurtasun kopiak?
  •  CD-ROM edo DVD-etan egingo nuke nik. Datu oso oso garrantzitsuak badaude edo CD-ROM edo DVD-etan behar adina memoria ez badago, disko gogor batean egingo nuke.
-Ze programa erabiliko duzu horretarako?
  • Bakula edo areca programa erabiliko nuke nik, doainik direlako eta onak direlako.



















 

No comments:

Post a Comment